Digitalni pomočnik razbremeni delo občinske uprave, saj samodejno in v realnem času odgovarja na pogosta vprašanja občanov, 24 ur na dan, vse dni v tednu.
Njegove napredne funkcionalnosti vključujejo analizo in povzetek vsebin iz različnih vrst datotek, kot so Excel, Word in PDF, kar je izjemno koristno tako za zaposlene v občinski upravi kot za širšo javnost, ki išče specifične informacije ali arhivske podatke.
Digitalnega pomočnika lahko uporabite za:
- Zastavljanje vprašanj o delovanju občine, turizmu, gospodarstvu, komunali, dogodkih, projektih.
- Iskanje kontaktov in vlog.
- Podajanje mnenj in predlogov.
- Pridobivanje novic o dogajanjih v občini.
- Iskanje arhivskih podatkov.
- Prijavo okvar v pristojnosti občine (npr. javna razsvetljava, ceste).
- Rezervacijo terminov za obisk pri županu.
- Pridobivanje informacij o občinskih dogodkih.
- Dostop do javnih občinskih dokumentov.
- Svetovanje pri uporabi občinskih storitev.
Z beleženjem in analizo vprašanj uporabnikov, digitalni pomočnik dodatno prispeva k stalnemu izboljševanju komunikacije, storitev in vsebin na spletni strani. Ta pristop nam omogoča boljše razumevanje potreb občanov in izboljšanje kakovosti spletne vsebine.
Uvedba digitalnega pomočnika je ključen korak v digitalizaciji občinskih storitev in predstavlja eno izmed prvih tovrstnih digitalnih storitev v javni upravi v Sloveniji. Z njim Občina Tržič ne samo sledi sodobnim trendom digitalizacije, ampak tudi postavlja zgled dobre prakse pri rabi tehnologije v javni upravi.