Občina Oplotnica, Goriška cesta 4, Oplotnica, objavlja na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 - uradno prečiščeno besedilo, 65/07 - odl. US, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 - odl. US, 111/13, 68/16, 61/17, 21/18 - ZNOrg, 49/20 - ZIUZEOP) in na podlagi Statuta občine Oplotnica ( UGSO, št. 33/2022),
JAVNI POZIV ZA ODDAJO PRIREDITVNEGA PROSTORA ZA NAMEN PRIREDITVE OB 26. OBČINSKEM PRAZNIKU OBČINE OPLOTNICA ZA LETO 2024
I. IME IN SEDEŽ ORGANIZATORJA JAVNEGA POZIVA:
Občina Oplotnica, Goriška cesta 4, Oplotnica, matična številka: 1357506000, ID št. za DDV: SI 70271046, (v nadaljevanju: Občina Oplotnica).
II. PREDMET ODDAJE V UPORABO IN VIŠINA UPORABNINE:
PREDMET ODDAJE:
Občina Oplotnica je zemljiškoknjižna lastnica nepremičnin:
- parc. št. 2045 k.o. 763-Oplotnica, na kateri bo v času od 24.5.2024 do 26.5.2024 postavljena prireditvena šotora v izmeri 15 x 35 m in 10 x 20 m z odrom v izmeri 10 x 8 m, ter 4 x WC kabina s čiščenjem, Žlota 20 m, montaža in demontaža, prevoz, ter
- parc. št. 2042/8 k.o. 763-Oplotnica, na kateri stoji stavba št. 763-2137, v kateri se nahaja dvorana Rudija Žnidariča Oplotnica s 158 sedeži, ter sejna soba in s 25 sedeži.
Občina Oplotnica oddaja v začasno uporabo zgoraj navedene prostore, in sicer:
- prireditvena šotora v izmeri 15 x 35 m in 10 x 20 m z odrom v izmeri 10 x 8 m, ter 4 x WC kabina s čiščenjem, ki bo postavljen na parc. št. 2045 k.o. 763-Oplotnica, ki v naravi predstavlja del grajskega dvorišča v okviru Graščine Oplotnica, ter
- dvorano Rudija Žnidariča Oplotnica s 158 sedeži, in sejno sobo s 25 sedeži, ki se obe nahajata v stavbi št. 763-2137, ki stoji na parc. št. 2042/8 k.o. 763-Oplotnica,
(v nadaljevanju vsi skupaj kot Prireditveni prostor), in sicer se Prireditveni prostor oddaja v uporabo po posameznih dnevih - dne 24.5.2024 od 18.00 do 4.00 ure naslednjega dne, dne 25.5.2024 od 14.00 do 4.00 ure naslednjega dne in dne 26.5.2024 od 10.00 do 2.00 ure naslednjega dne.
Prireditveni prostor iz predhodnega odstavka se oddaja v začasno uporabo za namen organiziranja kakovostnih kulturnih in zabavnih ter glasbenih prireditev ob 26. občinskem prazniku Občine Oplotnica. Pri tem je Občina Oplotnica zainteresirana, da se ob 26. občinskem prazniku Občine Oplotnica za leto 2024 organizirajo prireditve na grajskem dvorišču pod prireditvenim šotorom.
PONUDNIKI – ORGANIZATORJI:
Ponudniki so lahko vsi, pravne osebe, društva, organizacije, podjetniki in posamezniki, ki so registrirani in imajo ustrezna dovoljenja za opravljanje dejavnosti, ki je predmet tega poziva.
Prednost pri izbiri bodo imeli ponudniki, ki imajo izkušnje pri organizaciji tovrstnih prireditev, s sedežem v občini Oplotnica. Za posamezni dan bo izbran ponudnik, ki bo pripravljen in sposoben organizirati prireditev v skladu s pogoji tega javnega poziva, ima reference in bo ponudil najboljši in raznovrsten program ter najvišjo uporabnino.
Na dan oddaje prijave na javni poziv ponudniki ne smejo imeti blokiranih transakcijskih računov odprtih pri bankah ali hranilnicah, kar bo Občina Oplotnica preverjala iz javno dostopnih evidenc.
PONUDBENA CENA – UPORABNINA:
Višina uporabnine prostora, ki je predmet tega javnega poziva, je del veljavnega cenika uporabe poslovnih prostorov občine Oplotnica.
Izklicna uporabnina za Prireditveni prostor znaša najmanj dnevno 90 EUR z DDV.
Za uporabo Prireditvenega prostora se, po opravljeni primopredaji prostora, uporabniku izstavi račun, ki ga je potrebno plačati v roku 30 dni po izstavitvi računa.
POSEBNI POGOJI UPORABE POSLOVNEGA PROSTORA:
· Prireditveni prostor je predviden za izvajanje kakovostnih kulturnih in zabavnih ter glasbenih prireditev izbranega organizatorja ob praznovanju 26. občinskega praznika Občine Oplotnica za leto 2024, in se oddaja po posameznih dnevih, in sicer dne 24.5.2024 od 18.00 do 4.00 ure naslednjega dne, dne 25.5.2024 od 14.00 do 4.00 ure naslednjega dne in dne 26.5.2024 od 10.00 do 2.00 ure naslednjega dne.
· Prireditveni prostor sestavljajo: prireditvena šotora velikosti 15 x 35 m in 10 x 20 m z odrom v izmeri 10 x 8 m, dvorana Rudija Žnidariča Oplotnica, ki ima 158 sedežev, ter sejna soba, ki ima 25 sedežev.
· Prireditveni prostor se oddaja kot celota (prireditveni šotor + dvorana Rudija Žnidariča Oplotnica + sejna soba ter po načelu: videno – najeto.
· Uporabnik se zaveže k temu, da bo uporabil Prireditveni prostor izključno za namen, za katerega ga je dobil v uporabo (to je za na ta javni poziv prijavljen dogodek oz. prireditev), da bo upošteval hišni red ter javni red in mir. Uporabnik je dolžan sam zagotoviti in izpolniti vse obveznosti organizatorjev prireditev v skladu z veljavno zakonodajo (med drugim tudi za potrebna dovoljenja, pravočasno prijavo prireditve, idr.).
- Uporabnik si mora pravočasno in na svoje stroške zagotoviti vso potrebno infrastrukturo (kot npr. električni priključek, vodni priključek, mesto za odpadke, sanitarije, …), da bo lahko nemoteno izvajal prijavljen dogodek oz. prireditev.
- Uporabnik mora poskrbeti za varnost obiskovalcev, bližnjih prebivalcev ter kulturne in naravne dediščine v bližnji okolici Prireditvenega prostora ter za ustrezno promocijo in oglaševanje prireditve.
· Uporabnik bo poravnal stroške morebitnih popravil okvar, ki bodo nastale zaradi nepravilne oziroma malomarne rabe prostora.
· Uporabnik je dolžan uporabljati in vzdrževati Prireditveni prostor v času uporabe v skladu z njegovim namenom in s skrbnostjo dobrega gospodarja ter mora poskrbeti za red in čistočo v prostorih in njeni okolici ter za požarno varnost najetega poslovnega prostora. Po zaključku prireditve mora uporabnik vse površine vezane na dogodek oz. prireditev (Prireditveni prostor z okolico, parkirišča, površine, kjer se bodo zadrževali obiskovalci,…) očistiti in vzpostavitvi prvotno stanje. Za neizpolnitev navedene obveznosti je uporabniku zaračunana pogodbena kazen v višini 500,00 EUR.
· Uporabnik ne sme dati v uporabo prostora drugemu izvajalcu oziroma organizatorju prireditve.
· Uporabnik mora pravočasno (vsaj 30 dni pred pričetkom prireditve) zagotoviti oglaševanje in medijsko podporo na ta javni razpis prijavljenemu dogodku oz. prireditvi. Pri oglaševanju, promocijskem materialu in označevanju dogodka oz. prireditve mora uporabnik uporabljati logotip oz. grb Občine Oplotnica.
III. POGOJI ZA UDELEŽBO V POSTOPKU JAVNEGA POZIVA:
Zavezujoča ponudba mora biti oddana v pisni obliki, skupaj z vsemi zahtevami iz tega poziva, ter mora vsebovati:
1. Opis dejavnosti oziroma prireditve, ki se bo odvijala v Prireditvenem prostoru, ki je predmet tega javnega poziva (idejna zasnova prireditve), seznam sodelujočih na prireditvi in predstavitev dosedanje dejavnosti ponudnika (reference).
2. Datum, za katerega želi uporabnik začasno uporabljati Prireditveni prostor ter čas izvedbe prireditve.
3. Višino ponujene uporabnine za Prireditveni prostor.
4. Izjavo o izvedbi prireditve v skladu s trenutno veljavnim Zakonom o javnem zbiranju in v skladu z vsemi trenutno veljavnimi predpisi s področja organiziranja tovrstnih dogodkov oz. prireditev.
5. Predvideno finančno konstrukcijo dogodka oz. prireditve in izjavo o zagotovitvi lastnih sredstev za izvedbo dogodka oz. prireditve.
6. Pisno izjavo, s katero ponudnik izjavlja, da je seznanjen s pogoji tega javnega poziva ter s pogoji uporabe in da le-te v celoti sprejema.
7. Navedbo veljavnosti ponudbe oz. vezanosti ponudnika na dano ponudbo. Ponudba mora veljati najmanj 90 dni od izteka roka za oddajo ponudb. Po izteku roka za oddajo ponudb ponudnik ne sme spreminjati in/ali dopolnjevati ali umakniti svoje dane ponudbe.
8. Popolna pisna ponudba mora poleg zgoraj navedenih vsebin prav tako vsebovati: naziv ponudnika in njegov točen naslov, matično številko ter ponudnikove kontaktne podatke: telefonsko številko in e-mail naslov.
IV.NAČIN ODDAJE JAVNE PONUDBE IN ROK ZA ODDAJO PONUDBE:
Ponudbe z zahtevanimi prilogami, pošljejo ponudniki (organizatorji prireditve) priporočeno po pošti ali jih prinesejo osebno v zapečateni pisemski ovojnici na naslov: OBČINA OPLOTNICA, Goriška cesta 4, 2317 Oplotnica, z obvezno oznako na ovojnici »NE ODPIRAJ« - PONUDBA ZA UPORABO PRIREDITVENEGA PROSTORA NA NASLOVU GORIŠKA CESTA 4, OPLOTNICA – OBČINSKI PRAZNIK. Na zadnji strani ovojnice mora biti obvezno naveden naziv in naslov ponudnika.
Rok za oddajo ponudb je do vključno dne 12. 3. 2024 do 12. ure. Ponudbe prispele po tem datumu, bodo izločene in se jih ne bo obravnavalo.
Ponudba ter vsi dokumenti vezani na ponudbo, morajo biti v slovenskem jeziku.
V. POSTOPEK IN POSEBNE DOLOČBE PRI IZBIRI PONUDNIKA
Pri dodelitvi Prireditvenega prostora v uporabo oziroma izbiri organizatorja prireditve, se upoštevajo naslednji kriteriji:
- reference za izvajanje organizacije prireditev,
- atraktivnost vsebine prijavljenega programa prireditve (vsebina ponudbe, ki se bo izvajala v prostoru, ciljna skupina gostov, popestritev kraja, vsebina dejavnosti, ki prispeva k občinskemu prazniku občine Oplotnica),
- višina ponujene uporabnine.
Pravočasno prispele ponudbe bo obravnavala komisija za izvedbo postopka javnega zbiranja ponudb. Komisijo imenuje župan občine Oplotnica s sklepom. Odpiranje ponudb ni javno. Komisija bo vse ponudnike obvestila o izboru oz. nadaljevanju postopka, najkasneje v 8 dneh od dneva odpiranja ponudb.
Občina Oplotnica si pridržuje pravico, da od prejetih ponudb ne izbere nobene ponudbe. Pred izbiro ponudnika lahko Občina Oplotnica z vsemi ponudniki, ki so oddali pravočasne in ustrezne ponudbe, izvede nadaljnja pogajanja. V postopku pogajanj se lahko od ponudnikov zahteva dodatna pojasnila, časovno in/ali vsebinsko dopolnitev programa prijavljene prireditve, obogatitev programa ipd.. Z izbranim ponudnikom bo sklenjena pogodba.
Občina Oplotnica si do roka za oddajo vlog pridržuje pravico kadarkoli ustaviti oz. razveljaviti ta javni poziv .
Ogled Prireditvenega prostora (grajskega dvorišča, na katerem bo prireditveni šotor, dvorane Rudija Žnidariča Oplotnica ter sejne sobe), na naslovu Goriška cesta 4, 2317 Oplotnica, je možen v času trajanja tega razpisa po predhodni najavi na TIC Oplotnica (Kontakt: TIC Oplotnica, e-mail: turizem@oplotnica.si, tel. št.: 02/845 09 15).
Občina Oplotnica
Matjaž Orter
ŽUPAN