Vsaka občina zase se že nekaj let trudi s pripravo projektnih dokumentacij, za kar so porabili že veliko občinskih sredstev, predvsem zato, da bi skupaj z DRSC predvidene investicije uresničili v proračunskem obdobju 2014 in 2015. Za projekte so že sklenjeni sporazumi in dogovori, predvsem zaradi izboljšanja varnosti v prometu. Načrtovani odseki obnove v teh občinah so namreč v tem trenutku dotrajani do takšne mere, da so predvsem z vidika varnosti izredno nevarni in problematični.
„Župani občin Mirnske doline smo ogorčeni nad predlogom proračuna, ki ga je Vlada Republike Slovenije poslala v parlamentarno proceduro. Upam, da se odgovorni zavedajo – tu mislim na poslance državnega zbora in na resorne ministre pa tudi na predsednico vlade – kakšna škoda bo povzročena področju državnih cest, posredno pa tudi gradbeništvu in njim samim, če bo predlagan in s strani vlade potrjen proračun sprejet,“ opozarja župan Občine Mokronog-Trebelno Anton Maver.
Župani opozarjajo predvsem na realizacijo treh projektov: rekonstrukcija križišča regionalnih cest Trebnje–Mokronog, Mokronog–Boštanj in Mokronog–Zbure v Mokronogu, dokončanje glavne vpadnice iz Slovenske vasi v Šentrupert in rekonstrukcija državne ceste skozi Mirno pod Rojami v dolžini 460 metrov.
Vir: Občina Mokronog-Trebelno