Na eni strani grenko razočaranje, na drugi pa prešerno veselje, je izkupiček zadnjega rallyja v sezoni za ŠD Gas Kras. Ob odstopih zaradi okvar dveh najmočnejših posadk sta Rene in Aljaž Černigoj slavila svoj najboljši izid do zdaj, veseli pa sta bili v cilju tudi posadki Ambrož Kavs in Nejc Cenčič ter Erik Maglica in Kevin Rečnik.
17. Rally Idrija, zadnja letošnja dirka DP Slovenije, je bil težko in razburljivo tekmovanje. Že sobotni Superspecial je položaj obrnil na glavo. Martin Čendak in Jakob Markežič (Opel Corsa Rally4) sta zaradi premika šikane dobila 20 sekund kazni. A sta v nedeljo zjutraj nadaljevala odlično in po prvem krogu treh HP prevzela vodstvo v Diviziji 2 z 10 sekundami prednosti. Nato pa so se pričele tehnične težave, zaradi katerih sta na HP6 Jelični vrh2 najprej izgubila vodstvo, nato pa je sledil neizogiben odstop. S tem so se razblinile sanje o zasluženem naslovu prvakov in razočaranje v ekipi je bilo veliko.
Veliko težav sta imela tudi Ambrož Kavs in Nejc Cenčič (Peugeot 208 Rally4), a sta uspešno prispela do cilja. Z veliko kazenskimi pribitki sta bila sedma v Diviziji 2, toda Nejc je zasedel 2. mesto med mladimi sovozniki do 25 let, kar ga je v skupni razvrstitvi prvenstva postavilo na 2. mesto! Še večje je bilo veselje v ekipi Reneja in Aljaža Černigoja (Opel Adam 1,6cup). Tudi onadva sta se borila s kazenskimi pribitki, a vozila odlično in v Diviziji 1 zasedla 2. mesto, Rene pa je zmagal med mladimi vozniki do 25 let starosti! To ga je učvrstilo med trojico najboljših tudi v celotni sezoni. Erik Maglica in Kevin Rečnik (Škoda Fabia 1,4 16V) sta za konec sezone prispela do cilja na 12.mestu.
Žal je tehnika pustila na cedilu že v drugi hitrostni preizkušnji Domna in Klaro Slejko (Opel Adam 1,6cup), ki sta se prav tako poslovila od boja za naslov prvakov, dve HP kasneje sta morala odnehati tudi Janko Čebron in Manca Kačič (Mitsubishi Lancer Evo9), Gregor Fakin in Jani Grča (Zastava Yugo 1,3) pa sta po obetajočem nastopu odstopila le brzinec pred koncem dirke.
VK