Z motorji je obdan že od otroštva, ko je spremljal okoliške motoristične prvake, z očetom in s stricem hodil na različne dirke. Sam se je že kot najstnik s prijatelji "podil" z motorji, a ga je pred dobrim desetletjem prevzelo popolnoma drugačno navdušenje. Na spletu je zasledil tuje spletne strani s predelanimi motocikli in znova se je zanetila iskrica. Zakaj pa tudi sam ne bi ustvaril kaj podobnega? Ni veliko premišljeval in - sicer novinar po poklicu - sedaj deluje na spletni strani 7seven.si. Na njej želi predstavljati slovensko sceno predelanih motociklov, kar mu z veliko prepoznavnostjo v tujini tudi vedno bolj uspeva. Z veseljem na svoji spletni strani objavi predelan ali pa klasičen motocikel tudi od katerega koli drugega ustvarjalca iz Slovenije, saj je glavni namen, da se pokažemo tujcem. Statistike njegovega spletnega bloga kažejo, da je razmerje med bralci približno 70-odstotno iz tujine in 30-odstotno iz Slovenije, česar na začeku ni pričakoval. Zelo zanimiv se mu je zdel tudi obisk Španca, ki se je z najetim avtomobilom pripeljal iz Ljubljane do Prevoj. V živo si je namreč hotel ogledati predelane motocikle in delavnico 7seven customs, saj je redno spremljal njegovo spletno stran.
V domači garažni delavnici 7seven customs je tako predelal že šest različnih motociklov. "Svoj prvi motor sem predelal v stil "bobber", kar pomeni, da je motor oblikovno podoben čoperju, s čim nižjim sedežem, predelanim zadkom, brez sprednje strešice in sprednjo lučjo od Harlija. Starodobnemu "grdemu račku" iz leta 1981 sem za še dodatno prepoznavnost namestil malce bolj terenske pnevmatike, custom Akrapovičev izpuh, krajše "fedre", nižje krmilo in unikstno poslikavo," razlaga Kopitar. Zelo zanimivo se mu zdi, ker njegovo delo spremljajo velike tovrstne spletne strani iz tujine, njegove predelave pa so se znašle že vsepovsod po spletu, v francoskih, nemških revijah, trenutno pa ga lahko vidite v slovenski izdaji Playboya, saj je ravno Kopitar že drugo leto zapored organiziral Distinguished Gentleman' s Ride - dobrodelna vožnja z namenom opozarjanja na bolezen raka na prostati. Ta vožnja je na isti dan organizirana po celem svetu, v 57-ih državah in več kot 260 mestih. Z vožnjo pa dobrodelni motoristi zberejo več kot milijon evrov, ki jih namenijo ustanovam za raziskovanje te bolezni. Andraž je ponosen, da je ravno on tisti, ki je slovensko prestolnico postavil na zemljevid dobrodelnosti tudi v tem nišnem segmentu.
Lansko leto jih je bilo 12 voznikov klasičnih oziroma predelanih motociklov, v letošnjem letu pa se je število že povečalo na 57, vsi pa so seveda elegantno oblečeni, imajo metuljčke in izgledajo kot pravi gospodje.
Na cesti ga lahko vidite med vožnjo s Kawasaki KLR motociklom, ki pa ga še nikjer na svetu ni videl predelanega. "Je takšen, ki se ga ne predeluje - grdi raček med motocikli bi lahko rekli. Na njem je Laverdin rezervoar, odstranil sem z njega vso plastiko, skrajšal zadnji del in dodal custom sedež,"poštimal" motor in naredil custom izpuh, zmanjšal prednje platišče na 19 palcev, mu nadel Hondin žaromet," razlaga.
V prihodnje želi nadgrajevati svoje načrte, so pa predelave zelo specifične, saj ni nujno, da bo njegov okus všeč tudi potencialnemu kupcu. Imel je tudi že takšna sodelovanja, ko je na pobudo naročnika predelal motocikel po njegovih željah s točno določeno vsoto denarja, ki je bila na razpolago za delo. Unikatno predelani motocikli so zadnji trend v tujini, vedno bolj pa takšne stvari spoznavajo tudi Slovenci. In kaj pravijo na predelave na tehničnih servisih in pri urejanju homologacije? "Motocikla se kar tako ne sme predelovati, mu dodajati delov in podobno. Če pa se to dela, naj bo narejeno lepo, z okusom. Zamenjani deli naj bodo enako vidni kot originalni, motocikel pa mora vsekakor ostati tehnično neoporečen, z vsemi lučmi, smerokazi in delujočimi zavorami. Če napisano upoštevate, ne bo težav nikjer, dejstvo pa je, da so starodobniki motocikli, predelani pa še toliko bolj namenjeni umirjeni uživaški vožnji, ko lastnik z unikatnim motociklom okolici sporoča to sem jaz in taken je moj okus. Nikakor to niso motocikli za norenje in podiranje hitrostnih rekordov," pravi očka dveh simpatičnih nadobudnežev. Andraž Kopitar je tako dokaz, da se v našem okolišu ne najdejo le avtomobili in motocikli, za klasične ljubitelje starodobnikov, ampak da je iz njih mogoče ustvariti tudi odbite, drugačne in predvsem edinstvene modele z osebno noto.