Največja in najpomembnejša prednost dvodnevne praktične delavnice je, da boste v dveh dneh spoznali vse faze vodenja projektov, ki jih predavatelj prikaže skozi mnoge primere iz prakse. Tovrsten način razlage vam omogoči lažje razumevanje, hitrejše pomnenje ter enostavnejše iskanje rešitev za lastne projekte.
Projektni pristop izvajanja nalog omogoča:
- uspešno doseganje strateških in operativnih ciljev,
- učinkovito obvladovanje časa in denarja, kar temelji na sistematični pripravi projekta z uporabo preizkušenih metod in tehnik planiranja časa, virov, stroškov in prihodkov,
- učinkovito izkoriščanje človeškega potenciala podjetja z ustrezno izbiro projektne organizacije,
- različne možnosti napredovanja in s tem višjo motiviranost zaposlenih,
- hitrejšo prijavo ponudb z manjšim tveganjem, da pridobljenega posla ne bi mogli izvesti v okviru dogovorjenih rokov ali stroškov.
V okviru dvodnevne delavnice boste osvojili znanja s področja projektnega managementa, s katerimi boste s še večjo zanesljivostjo obvladovali projekte v vašem podjetju oz. organizaciji in dosegali zastavljene cilje. Predavatelj bo na delavnici s pomočjo praktičnih primerov in skozi enostavno razlago podal tako teoretične osnove, kot praktične nasvete, katere je pridobil v okviru dolgoletnega vodenja različnih projektov.
Da bo delavnica še bolj zanimiva in koristna, vabimo vse udeležence, da pripravijo lastne primere, tako bodo na delavnici skupaj s predavateljem našli najbolj ustrezne rešitve za probleme, ki jih imajo v praksi.
Delavnica je primerna tako za popolne začetnike, kot tudi za tiste, ki že delate na projektih, a bi želeli svoje znanje še poglobiti.
Program
Projekti in projektni management
- PROJEKT – značilnosti, projektni cikel, udeleženci, cilji / namen / obseg projekta, uspeh in vzroki za neuspeh projekta
-
PROJEKTNI MANAGEMENT – proces, naloge in potrebne lastnosti managerja
Priprava projekta
- DEFINIRANJE – uskladitev namena, obsega in ciljev projekta
- PLANIRANJE – aktivnosti, čas, viri, stroški, tveganja
- ORGANIZIRANJE – razmerja, vloge, pristojnosti in odgovornost udeležencev projekta, distribucija informacij in management dokumentacije, poslovnik projektnega tima
Izvedba projekta
- KOORDINACIJA IZVEDBE – usklajevanje, odločanje, projektni sestanki, reševanje problemov
- VODENJE TIMA – timsko delo, stili vodenja, motiviranje, nagrajevanje, komuniciranje, reševanje konfliktov
- KONTROLIRANJE IN POROČANJE – sistem kontrole, zbiranje informacij, kontrola obsega, časa, stroškov, kakovosti, tveganj; redna poročila projekta
Zaključevanje projekta
- Proces, predaja rezultatov, dokumentiranje, končno poročilo projekta
Obvladovanje portfelja projektov (informativno)
- Management portfelja
- Strateški management in projekti
- PMIS – računalniško podprt projektni informacijski sistem
- PMO – projektna pisarna
- Organizacijski predpis
- Projektna organizacijska kultura
Predavatelj
dr. Aljaž Stare, CSPM
Več informacij in možnost prijave: http://www.agencija-poti.si/si/izobrazevanje/23507,2830/podrobno.html