Najpogostejše pasti pri sklepanju pogodb in uporaba splošnih nabavnih pogojev
V nabavnem procesu vsakega podjetja oz. podjetnika se že v izhodišču takoj srečamo s pogodbenimi odnosi: kako se pogajati, kako skleniti pogodbo, kakšno skrbnost nameniti temu, čemu posvetiti več ali manj pozornosti, kako se izogniti kasnejšim težavam, kakšna jamstva zahtevati, kako urediti medsebojno odgovornost. Pogodbeni odnosi so predvidljivi in tudi ustrezno pravno urejeni. Vedno pogosteje pa se v praksi pojavljajo tudi splošni nabavni pogoji.
Prav nepravilni in včasih povsem rutinski pristopi že pri sklepanju pogodb in dogovorov pogosto kasneje pripeljejo do težav in sporov pri izvrševanju pogodb in se šele tedaj išče pomoč pravnikov. Seveda je pri sklepanju ter nato izvrševanju pogodb potrebno ravnati s potrebno skrbnostjo, da bi lahko ustrezno zavarovali svoje pogodbene pravice in obveznosti. Poznati je potrebno tudi načine za učinkovito uveljavljanje svojih pravic v primeru kršitev.
Več o programu interaktivne on-line delavnice si lahko preberete tukaj: Priprava, sklepanje in izpolnitev pogodb v nabavi.