Lara
Korenjak,
klarinet
Jovana Nikolov,
klavir
*
Stefanija Udicki,
violina
Beata Ilona Barcza,
klavir
Spored:
Uroš Krek
(1922--2008):
Sonatina za klarinet in
klavir
Carl Maria von Weber (1786–1826):
Grand duo concertant, op.
48
*
Matija
Bravničar (1897–1977):
Suonata in modo antico za
violino in klavir
Preludio
César Franck (1822–1890):
Sonata za violino in
klavir v A-duru
Lara Korenjak
je leta 2020 maturirala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana v
razredu prof. Dušana Sodje. Študij klarineta nadaljuje na Visoki šoli za glasbo
v Nürnbergu pod mentorstvom prof. Shirley Brill. V okviru programa Erasmus+ se
v študijskem letu 2023/24 vzporedno izobražuje na Univerzi za glasbo in
upodabljajoče umetnosti na Dunaju v razredu prof. Christopha Moserja. V okviru
študija redno nastopa samostojno in v komornih zasedbah in se predstavlja na
mednarodnih festivalih (Clariarte Hartberg, Emona, Tiroler Festspiele, Nürnberg
Open Air ...). Kot solistka je nastopila s Pihalnim orkestrom KGBL, Orkestrom
Amadeo in Komornim orkestrom HfM Nürnberg. Lara Korenjak je prejemnica več
nagrad in priznanj na tekmovanjih doma in v tujini (TEMSIG 2016, 2019, Emona 2018,
Davorin Jenko Beograd 2020, Požarevac 2015 idr.). Redno se dodatno izpopolnjuje
pri priznanih klarinetistih, kot so: S. Goričar, A. Beguš, M. Bekavac, G.
Pachinger, R. Stolzman idr. V sezoni 2022 je bila izbana akademistka
festivala Tiroler Festspiele v Erlu na Tirolskem. V okviru projekta Fanfare pod
vodstvom prof. dr. Marie Gstättner je oktobra 2023 igrala na otvoritvenem
koncertu festivala Wien Modern. Je prejemnica Zoisove štipendije, štipendije
nemškega sklada Deutschlandsstipendium in varovanka Ustanove Gallus. Ob študiju
tudi poučuje klarinet in komorno igro na Glasbeni šoli Roth v Nürnbergu. Od
leta 2021 igra na inštrumente proizvajalca Schwenk&Seggelke iz Bamberga.
Pianistka Jovana Nikolov je leta 2020 z odliko diplomirala na Glasbeni akademiji v Beogradu pod mentorstvom prof. Nataše Mitrović. V študijskem letu 2019/20 se je dodatno izpopolnjevala na Konservatoriju za glasbo Guiseppe Tartini Trst v razredu prof. Massima Gona. Leta 2024 je magistrirala iz smeri komorna igra in korepetiranje na Visoki šoli za glasbo Nürnberg pod mentorstvom prof. Dunje Robotti in prof. Heejung Kim. Redno nastopa doma in v tujini s pestrim programom in različnimi sestavi. Je varovanka štipendijske organizacije BAYHOST in Organizacije Yehudin Menuhin za komorne sestave. Redno je zaposlena na Kreismusikschule Bamberg.
*
Stefanija Udicki se je rodila leta 2000 v Kikindi v Srbiji. Osnovno in srednjo glasbeno šolo je končala v Šoli za glasbene talente v Ćupriji v Srbiji, v razredu prof. Milice Mladenović. Študij nadaljuje na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani v razredu prof. Volodje Balžalorskega. V študijskem letu 2022/23 se je udeležila izmenjave Erasmus na ESMUC-u v Barceloni, v razredu prof. Helene Satue. Stefanija je igrala v mnogih mednarodno uveljavljenih orkestrih – v Goeteborgu na Švedskem (2019), v Norden orkestru v Lahtiju na Finskem (2019) in v Mladinskem orkestru Gustava Mahlerja (2022). Nastopala je na mednarodno priznanih fesvalih, kot so: BEMUS (Srbija), Fesval Ljubljana (Slovenija), Salzburger Festspiele (Avstrija), Bolzano Festival Bozen (Italija), Rheingau Music Festival (Nemčija). Sodelovala je z mnogimi priznanimi umetniki, kot so: Stefan Milenković, Roman Simović, Robert Lakatoš, Lana Trotovšek, Petra Kovačič, Teodor Currentzis, Jukka-Pekka Saraste, Charles Dutoit. Januarja 2023 se je kot solistka in improvizatorka predstavila v dramski vlogi Ognjene rože v istoimenski komorni operi na velikem odru SNG Opera in balet Ljubljana. Na mednarodnih in državnih tekmovanjih je skupno osvojila 19 prvih, pet drugih in dve tretji nagradi.
Beata Ilona Barcza je pianistka in komorna glasbenica iz Madžarske. Magisterij je zaključila na Univerzi v Pécsu na Akademiji za glasbo in vizualno umetnost (2013). Med šolanjem se je udeležila mnogih tekmovanj, na katerih je osvojila številne prve nagrade. Kot pianistka je redno nastopala na recitalih v Narodnem gledališču Pécs, skupaj z odlično sopranistko Marianno Váradi. Beato zanimajo tudi glasbila s tipkami, tipična za staro glasbo. Na Madžarskem se je tri leta dodatno izobraževala v igranju čembala. Na povabilo Malcolma Bilsona se je v Ithaci (ZDA) udeležila njegovega mojstrskega tečaja fortepiana, v Ljubljani pa mojstrskega tečaja za “pedalflügel” Daliborja Miklavčiča. Leta 2015 se je preselila v prestolnico, potem ko je prejela štipendijo za študij na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Jasminke Stančul. Kot pianistka je sodelovala na mojstrskih tečajih Vasilija Meljnikova (violina), Žige Branka (violina), Roka Zgonca (violina), Lane Trotovšek (violina), Jake Stadlerja (violončelo), Edite Garčević Koželj (petje), Pie Brodnik (petje), Marianne Váradi (petje) in Andreja Zupana (klarinet). Beata rada sodeluje tudi s pevci – v Cankarjevem domu je bila članica komornega orkestra za predstave Snežne kraljice (Mathew King). V Slovenski filharmoniji je že večkrat nastopila v različnih sodobnih glasbenih projektih. Kot solistka je v spremstvu orkestra igrala na Madžarskem in v Italiji. V komornih zasedbah je koncertirala po Sloveniji, Avstriji, Švici, Hrvaški in Srbiji. Trenutno dela kot korepetitorka violine na Akademiji za glasbo v Ljubljani.