POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU
Ni pomembno kaj mi govorimo, vse kar šteje je, kaj si ljudje predstavljajo o tem kar mi govorimo. Veliko nesoglasij se zgodi takrat, ko si mi predstavljamo kaj si nekdo misli, v resnici pa tega nikoli ne moremo povsem natančno vedeti.
Ko začnemo pravilno posredovati povratno informacijo, nam bodo tudi ljudje začeli dajati konstrukitvno povratno informacijo! Vse se začne prvo pri nas samih, kot je rekel Mahatma Gandhi “Bodite sprememba, ki jo želite videti v svetu”.
Samo majhne spremembe v besedah lahko naredijo ogromno razliko v načinu kako jo prejemnik razume. In s tem ko jo pravilno podajamo, pomagamo ustvarjati pozitivno klimo v organizaciji, gradimo zaupanje, spoštovanje, motiviranost posameznikov in služimo kot katalizator sprememb.
Ključno je namreč, da z odlično povratno informacijo pomagamo, podpremo in spodbudimo pozitivno obnašanje. S tem namreč pri naših sodelavcih dosežemo, da postanejo še boljši.
Nepravilno podajanje in razumevanje povratnih informacij neizogibno vodi do konfliktov.
Več o programu praktične delavnice si lahko preberete tukaj: Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!.