Na nacionalni, vseslovenski ravni v kategoriji srednje velika podjetja od 51 do 250 zaposlenih je Pan-Jan prišel med sedem najboljših, finalistov relevantnega izbora Zlata nit!
Že res, da je pomembno, koliko cekinov dobimo ob koncu meseca na svoj račun in kaj piše na plačilni listi. A zagotovo je še kako pomembno, in vsak dan bolj cenjeno, v kakšnih delovnih pogojih delamo, kakšni so naši odnosi s sodelavci in nadrejenimi. Da gremo vsak dan z veseljem v službo, ne pa da pridemo tja po sili razmer in čakamo, da bo ura odbila 14. ali 15. ali pa plačilno listo. Tega se zavedajo tudi podjetja, ki vse več pozornosti in sredstev namenjajo za izboljšanje kakovosti odnosa med zaposlenim in organizacijo. Pri tem so izredno uspešni tudi v podjetju Pan-Jan, ki jim je uspel veliki met! Ki pa ni slučajnost, dobro delo na dolge proge prinaša rezultate. Na nacionalni, vseslovenski ravni v kategoriji srednje velika podjetja od 51 do 250 zaposlenih je Pan-Jan prišel med sedem najboljših, finalistov relevantnega izbora Zlata nit! Ocenjevanje in nagrajevanje najboljših zaposlovalcev poteka že od leta 2007, projekt Zlata nit pa je nastal na pobudo družbe medijskih vsebin Dnevnik, d. d., ob sodelovanju ekonomskih (EF) in kadrovskih strokovnjakov (FDV in FF) Univerze v Ljubljani.
Nadpovprečne ocene za Pan-Jan
V sklopu projekta so preverjali ocene na naslednjih področjih: temeljni odnos med podjetjem in zaposlenim, vloga in kakovost dela posameznika v podjetju, vodenje, komuniciranje in sodelovanje, podjetnost in inovativnost, delovna obremenitev, osebna rast in razvoj, pripadnost podjetju. Pan-Jan je na vseh področjih dobil nadpovprečno dobre ocene. »To je potrditev, da delamo v pravo smer. Zaposleni nam to vračajo z dobrim delom in zadovoljstvom. Če zaposleni niso zadovoljni na delovnem mestu, tudi delo ne more biti dobro opravljeno. Odnos med zaposlenimi se čuti v odnosu do strank. Znamo prisluhniti posameznikom, se z njimi pogovoriti in vsak trenutek smo dostopni vsakomur. Jasno imamo zastavljene cilje, zaposleni so vedno seznanjeni z novostmi in delom v podjetju,« nam pove Anita Prijatelj, direktorica podjetja Pan-Jan.
»Vsak trenutek dneva se trudimo in strmimo k temu, da delo poteka nemoteno in da vsi dobijo kar si zaslužijo, poleg tega pa jih občasno presenetimo še s kakšno malenkostjo in smo vsi zadovoljni. Zaposlenim plačujemo v tretji pokojninski steber, nagrade ob jubileju v podjetju, čestitke ob osebnih praznikih, skupna druženja ... Vse to nas povezuje in združuje,« navrže naša sogovornica, ki poudari, da so pogovor, izpolnjevanje medsebojnih dogovorov, dostopnost, prisluhniti posamezniku, pohvale, nagrade tisto, kar tudi njej omogoča, da uspešno krmari med tem, da vlada kvaliteten odnos med podjetjem in zaposlenim, da ima vsak posameznik vlogo v podjetju in da to dela dobro.
Prilagajanje in sodelovanje
»Zaposleni ves čas izpopolnjujejo svoje znanje. Pri triinpetdesetih zaposlenih se je potrebno znati prilagajati in vzpostaviti stike na način, ki ga je potrebno prepoznati pri vsakem posamezniku. Pristopi so različni, kot so različni ljudje. Vodenje se spreminja tako kot se spreminja vsaka nova generacija, ki prihaja. Potrebno se je prilagajati in skupaj sodelovati. Zavzetost je vrednota, ki jo želimo se utrditi in na kateri bomo gradili še naprej,« Anita Prijatelj o tem, kako se menjajo razmere pri vodenju podjetja.
»Zahvalila bi se vsem zaposlenim, ki nam zaupajo in se vsakodnevno trudijo k skupnemu uspehu.