Po potrditvi spremenjenega dnevnega reda so v prvi točki svetniki potrdili zapisnike 14. redne seje, 4. izredne seje in 8. korespondenčne seje Občinskega sveta Občine Bovec.
V drugi točki je OS Občine Bovec obravnaval Potrditev kandidata Občine Bovec v Svet Zavoda TNP Bovec in izglasoval Bojano Zorč Kravanja.
V tretji točki je OS Občine Bovec obravnaval Izbiro člana širše delovne skupine pri pripravi Celostne prometne strategije Občine Bovec, kot predstavnika Občinskega sveta Občine Bovec.
OS Občine Bovec je soglasno sprejel predlog Liste za Posočje, da bo Občinski svet v skupini zastopal svetnik in podžupan Miro Bozja.
V četrti točki je OS obravnaval in soglasno sprejel Dokapitalizacija Javnega podjetja DOLB Bovec d. o. o., poročevalec pa je bil direktor DOLB d.o.o. Bovec Branko Hrast. Občinski svet je obravnaval predlog, da za nemoteno delovanje sistema javnega podjetja DOLB Bovec d.o.o., predvsem pa za zagotavljanje nemotenega delovanja denarnega toka javnega podjetja, sprejme dokapitalizacijo javnega podjetja DOLB Bovec d.o.o. v višini 34.000,00 €. Dokapitalizacija je potrebna zaradi Investicije v nov priključek in zaradi izpada prihodkov od telovadnice Bovec in družbe Kovid d.o.o.
V peti točki je OS obravnaval in potrdil Rebalans proračuna Občine Bovec za leto 2024. Na prihodkovni strani rebalans predvideva skupaj 11.905.935,78€, na odhodkovni pa 18.815.368,70€. Drugi predlog rebalansa proračuna Občine Bovec za leto 2024 je pripravljen zlasti zaradi zagotovitve dodatnih sredstev za financiranje izgradnje Športne dvorane Bovec, ker je prišlo do dodatnih in več del pri gradnji objeta in delne spremembe virov financiranja, saj prej predvidena EU sredstva za zeleno streho ne pridejo v poštev, ker je dokončanje dvorane predvideno jeseni 2024, pridobitev omenjenih sredstev pa bi bila možna šele za dela izvedena od marca 2025 dalje. Zaradi navedenega je treba zagotoviti več lastnih, občinskih sredstev, ki se delno zagotovijo z znižanjem nekaterih tekočih stroškov in sprostitvijo sredstev na projektih in investicijah, ki se letos ne bodo realizirale in se jih prenese v naslednje leto. Večji delež sredstev pa se zagotovi s povečanim zneskom dolgoročnega zadolževanja iz enega na dva milijona evrov. Za premostitev financiranja med letom je predvideno kratkoročno likvidnostno zadolževanje; ta kredit se bo vrnil konec leta, saj so običajno državna sredstva nakazana prav zadnji delovni dan v letu, občina pa mora prej založiti sredstva.
Največ sredstev je namenjenih Športni dvorani Bovec. Finančno strukturo in povečana sredstva zaradi določenih izboljšav in dodatnih del pri projektu je predstavil Srečo Barbič, direktor Lokainženiring, podjetje za svetovalni inženiring, d. o. o., ki za Občino Bovec izvaja nadzor. Svoje stališče je predstavila tudi Miriam Seliškar iz odvetniške pisarne Ravnikar Šurk d.o.o..
Druge spremembe pa so naslednje:
- Umestitev šest NRP za izbrane projekte v postopku priprave participativnega proračuna, in sicer:
- Obnova »Gorenjega« mostu čez potok Slatenik v Čezsoči
- Ureditev igrišča v Trenti
- Obnova osvetlitve v ladji cerkve Device Marije
- Otroška plezalna stena Srpenica
- Ekološki otok Srpenica
- Ekološki otok Podklopca
- Zagotovitev sredstev za dokapitalizacijo družbe DOLB Bovec d.o.o.
- Vključene so spremembe NRP na podlagi sklepa 8. korespondenčne seje za zagotovitev dodatnih sredstev za nakup dela stavbe in zemljišč od Zavoda za gozdove
- Sprememba NRP za celostno prometno strategijo zaradi zagotovitve EU vira sofinanciranja
- Sprememba NRP za sanacijo nekategorizirane ceste na planino Božca. Predvidena izvedba in pridobitev sredstev s strani MNVP ni več samo v letošnjem, ampak tudi v naslednjem letu.
- Sprememba NRP za Državne kolesarke povezave 2.faza: Čezsoča – Log Čezsoški. Investicija bo financirana z EU in državnimi sredstvi
- Umestitev novega NRP za Državne kolesarke povezave 3.faza: Log Čezsoški – Srpenica. Investicija bo financirana z EU in državnimi sredstvi.
- Sprememba NRP za projekt Urbact zaradi zamika EU financiranja v prihodnje leto ter podrobnejše specifikacije stroškov
- Uskladitev zneskov znotraj finančnega načrta ANPLS 2024 za projekte financirane v skladu z 11. členom ZTNP (v prilogi 2)
- Uskladitev zneskov skladno z manjšimi dopolnitvami in spremembami Načrta razpolaganja s stvarnim premoženjem za leto 2024
OS Občine Bovec je rebalans potrdil. (razsek in celotna obrazložitev rebalansa v gradivu)
V šesti točki je OS obravnaval Celostno prometno strategijo Občine Bovec in znotraj te točke prisluhnil Seznanitvi s pričetkom izdelave Celostne prometne strategije Občine Bovec.
Na podlagi Povabila k oddaji ponudb št. 4302-14/2024-2 z dne 26. 07. 2024 je bil kot najugodnejši ponudnik za izdelavo OCPS Občine Bovec izbran ARCO d.o.o. Nova Gorica. Poročevalka Polona Filipič je med drugim povedala, da bo Izdelana OCPS Občine Bovec podlaga za kandidiranje za javna sredstva, ki se bodo dodeljevala za izvedbo infrastrukturnih in neinfrastrukturnih ukrepov na področju trajnostne mobilnosti, kot so opredeljeni v Programu evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji ter morebitnih drugih programskih dokumentih in drugih podlagah za črpanje evropskih ali nacionalnih sredstev.
Občina Bovec je bila uspešna na Javnem razpisu za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij Ministrstva za okolje, podnebje in energijo, na podlagi katerega so bila odobrena sredstva za sofinanciranje izdelave OCPS Bovec v maksimalni višini, tj. 19.600 evrov. Gre za sredstva evropske kohezijske politike za sofinanciranje stroškov postopka priprave OCPS, ki se izvaja kot neinfrastrukturni ukrep na horizontalni ravni v okviru PEKP 21–27, prednostne naloge 5 »Trajnostna (čez)regionalna mobilnost in povezljivost«, specifičnega cilja RSO 3.2 »Razvoj in krepitev trajnostne, pametne in intermodalne nacionalne, regionalne in lokalne mobilnosti, odporne proti podnebnim spremembam, vključno z boljšim dostopom do omrežja TEN-T in čezmejno mobilnostjo«.
Pri pripravi OCPS bosta oblikovani ožja in širša delovna skupina. Člani ožje skupine so zaposleni v občinski upravi Občine Bovec dr. Martina Lavrič (koordinator projekta), Manja Pečkaj in Marjeta Kavčič.
Člani širše delovne skupine bodo predstavniki iz različnih sektorjev: občinski svet, krajevne skupnosti, šolstvo, zdravstvo, gasilci, policija, komunala, turizem, promet, gospodarstvo, varovanje narave, nadzor v prometu, upokojenci, mladi, drugo. Naloge članov širše skupine so prisotnost na delavnicah (2-3) in delovnih sestankih. Pri pripravi OCPS lahko po želji sodelujejo tudi bolj aktivno.
OS Občine Bovec je sprejel sklep, da je seznanjen s pričetkom izdelave Celostne prometne strategije Občine Bovec, s predstavitvijo namena in ciljev občinske celostne prometne strategije.
V sedmi točki je sledila Predstavitev projekta revitalizacije smučarskega centra Kanin, ki jo je pripravila ekipa Bojana Križaja. Za predstavitev projekta OS Občine Bovec je zaprosil Bojan Križaj, na včerajšnji predstavitvi pa ga je spremljala tehnična ekipa smučišča Jahorina, ki jo je predstavil vodja delegacije Peđa Jovanovič in nato predstavil tudi njihovo vizijo smučarskega centra Kanin. Finančne konstrukcije niso predstavili. Križaj je še dodal, da ima investitorja, ki je pripravljen vložiti denar v smučarski center Kanin, saj od države ne pričakuje denarja. Dogovorili so se, da bo uprava Občine pripravila dokument, s katerim bo izrazila pripravljenost za nadaljnje pogovore z omenjenimi predlagatelji in prisluhnila tudi potencialnemu investitorju, od katerega svetniki pričakujejo konkretne namere glede finančne konstrukcije.
V zaključevanju seje so svetniki podali še nekatere pobude in postavili nekaj vprašanj.