Čast priklopa prvega vozila na polnilnico je pripadla domačinu Alojziju Petrovčiču, ki že peto leto vozi električni Citroen Zero in je v tem času prevozil že več kot 200.000 »električnih kilometrov«. Povedal je, da avtomobil v družini v glavnem uporabljajo za prevoze do Ljubljane in nazaj, da se je ob upoštevanju subvencije Eko sklada investicija obrestovala v dobrih dveh letih, da z avtom do sedaj ni imel nobenih težav in so tudi stroški vzdrževanja nižji kot pri primerljivih običajnih avtomobilih. Iz najnovejših podatkov je razvidno, da se e-mobilnost tudi v Sloveniji krepi. Na polnilnicah Gremo na elektriko je bilo letos že v prvih osmih mesecih za več kot dvakrat več polnjenj električnih vozil kot lani v celotnem letu. Po podatkih raziskave, ki jo je Elektro Ljubljana poleti opravil na vzorcu 850 anketirancev, 8,4 % anketiranih namerava kupiti električni avto v bližnji prihodnosti, 62 % tistih, ki bi se odločili za nakup, pa bi tako ravnalo zaradi cenovne privlačnosti prevoza z električnimi avtomobili.
Odprtju, ki so ga popestrili člani Društva za električna vozila Slovenije, je sledila predstavitev električnih vozil članov društva, prve in najnovejše generacije ter zastavonoše med hibridnimi vozili – Toyotinega modela Prius in BMW i3, ob katerem je podjetje Avantcar predstavilo tudi prakso deljene uporabe električnih vozil Avant2go. Obiskovalci so se s predstavljenimi električnimi in hibridnimi vozili lahko podali tudi na krajše preizkusne vožnje. (AK)