Vlada je dne 18.11.2021 izdala Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah, ki je začel veljati dne 19. 11. 2021.
Ta predpisuje spremenjeno poslovanje s strankami, in sicer:
- vlaganje pisnih in ustnih vlog v vložišču organa ni možno,
- izjema je, če področni zakon predpisuje pisno vlogo, ki se lahko vloži le pri organu. Vložniki pisnih vlog se morajo predhodno naročiti, in sicer na telefonsko številko: 04 575 0 100 ali po elektronski pošti: obcina@bled.si ;
- omogoča se vlaganje elektronskih vlog brez varnega elektronskega podpisa;
- organ lahko izključi javnost iz ustne obravnave tudi zaradi razlogov varovanja zdravja udeležencev;
- omeji se možnost pregledovanja dokumentov v prostorih organa;
- omogoča se opravljanje elektronske vročitve v elektronski predal, ki ni varen elektronski predal;
- omogoča se podaljšanje rokov za izdajo odločbe.
Odlok velja tri mesece, t. j. do 19.2.2022.
Občina Bled