Včeraj je bila na Bledu delavnica, na kateri so predstavniki zainteresirane javnosti in stroke predstavljali dejstva in številke o kapacitetah nastanitvenih zmogljivosti na Bledu ter o tem, kako turizem vpliva na Bled. Srečanje je potekalo v okviru evropskega programa espon, ki bo določil nosilno zmogljivost destinacije, hkrati pa bodo podatki tudi dobra osnova za pripravo Trajnostne strategije razvoja Občine Bled do leta 2030. Hkrati s strategijo razvoje blejske občine se pripravlja tudi trajnostni načrt razvoja biosfernega območja Julijske Alpe do leta 2025, oba dokumenta bosta morala biti seveda usklajena.
V občini Bled se je od leta 2008 do leta 2018 število turističnih nočitev in prihodov več kot podvojilo, povprečna doba bivanja je 2,22 dneva. Število turističnih postelj na prebivalca je 1.4, v Bohinju 1.64, v Bovcu 2 in v Kranjski Gori 1.5.
V zadnjih letih so se na Bledu najbolj povečale turistične nastanitve pri zasebnikih – s 1400 postelj leta 2008 na okroglih 4.000 v lanskem letu.
Pomemben vidik trajnostnega razvoja turizma je tudi trajnostna mobilnosti. Na Bledu pestri ponudbi trajnostne mobilnosti vsako leto vsako leto dodajo še kaj novega, tudi letos bo tako.
Po podatkih Direkcije za infrastrukturo je bilo na vstopu na Bledu na Betinskem klancu lani v povprečju 20.000 vozil na dan, poleti tudi 40.000. Mimo blejske Pristave naprej proti Bohinju so lani našteli 3 milijone vozil, z Bleda na Pokljuko pa 1,7 milijona.