Nizozemski
trg je za Julijske Alpe in Bled izjemnega pomena, saj Nizozemci veljajo za
goste, ki jih pritegne predvsem outdoor turizem, ki se naslanja na
aktivno preživljanje počitnic v lepem naravnem okolju. Leta 2024 je sejem
obiskalo več kot sedemdeset tisoč obiskovalcev, prvi dan je tradicionalno
namenjen zgolj poslovni, preostali štirje pa tudi splošni javnosti.
Na razstavnem prostoru Slovenske turistične organizacije so svojo ponudbo
predstavili Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož, Julijske
Alpe, Love Istria, Območna razvojna agencija Kras in Brkini, RIC Bela krajina,
RRA Koroška, Sava Turizem, Terme Čatež, Terme Dobrna, Terme Olimia, Terme
Vivat, Turizem Ljubljana, Vabo – smučišče Kope, Zavod za turizem Maribor, Zavod
za šport in turizem Kamnik, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.
Sejem je s strani splošne javnosti izjemno dobro obiskan, prednjačijo
povpraševanja s strani izobraževalnih institucij ter mlajših upokojenih parov,
generalno gledano pa obiskovalci sejma Slovenijo kot turistično destinacijo
dobro poznajo. Največ zanimanja se izkazuje za možnosti aktivnega preživljanja
prostega časa, navdušujejo pa jih naravne danosti, ki se izkazujejo kot ključni
element za končno izbiro počitniške destinacije.
Države Beneluksa na splošno slovijo kot trojček držav, ki se zanima predvsem za outdoor turizem, tovrstni sejmi s poudarkom na aktivnih počitnicah pa potekajo tudi v sosednji Belgiji, na primer v Gentu in Antwerpnu. Prisotnost skupnosti Julijskih Alp s ponudbo športnih aktivnosti na prostem je na takšnih sejmih smiselna, se pa opazi upad prisotnosti večjih agencij, ki svoje načine promocije spreminjajo oziroma se ozko usmerjajo s trženjem specifičnih področij.