Herman Potočnik je bil na primer pomembna slovenska, evropska in svetovna osebnost na področju raketnih in vesoljskih tehnologij, bil je tudi prvi inženir vesoljske tehnologije. Svojo – za tisti in tudi današnji čas – izjemno napredno knjigo Problem vožnje v vesolje je v nemščini izdal v letu svoje smrti l. 1929, kmalu zatem je bila prevedena v angleščino in ruščino, v slovenščini pa je izšla šele leta 1986. Veliko o njegovem revolucionarnem delu smo izvedeli v KSEVT-u – Kulturnem središču evropskih vesoljskih tehnologij. Pa ne samo to – pobliže smo se seznanili z bivanjem v orbiti in si pogledali kako se astronavti spopadajo z vsakdanjimi opravili, kot so hranjenje, pitje, umivanje in podobno. V KSEVT-U je prvič na svetu postavljen na ogled originalni instrument PLS, ki na sondi Voyager kot prvo delo človeških rok že potuje izven našega sončnega sistema. Eden glavnih projektantov tega instrumenta je bil prav tako Slovenec, dr. Anton Mavretič. Simpatična vodička je vesoljske tehnologije, predstavljene v centru, predstavila na razumljiv in jasen način – tako za vesoljske telebane, ki smo se s tem srečali prvič, pa tudi za tiste, ki jih zadeve malo bolj podrobno zanimajo in o tej temi že več vedo...
KSEVT je bil tokrat naš glavni postanek v okviru vsakoletne otvoritvene vožnje. Proti Vitanju se nas je dopoldne izpred Kava bara Lenček v Šentvidu odpravilo preko 30 motorjev. Vreme nam je bilo izjemno naklonjeno, prav tako razmere na cestah, zato smo naš cilj kar hitro dosegli. Proti Vitanju smo se peljali čez Dobrno, nazaj pa smo potovali preko Vojnika, Celja, Laškega, Kandrš in čez Moravče na naš osrednji popoldanski dogodek – piknik ob Džokotovem bajerju. Tu smo se še malo družili, zbrali vtise in se seveda najedli – za odlično dobrodošlico lačnim motoristom sta tokrat poskrbela Lado in Ivi, ki sta nas ob treh popoldne pričakala z na žaru pečenimi dobrotami.
Sezona je tako s 4. majem uradno odprta, zdaj si želimo le še varnih poti, motoristom prijaznega vremena in polnih rezervoarjev...